400,00 kr.
og få
Fri fragt !
Ingen varer 0,00 kr. Fragt 29,00 kr. Samlet 29,00 kr.
Returret: 100 dage • Fragt 29 kr. • Fri Fragt over 400 kr.
Ingen varer 0,00 kr. Fragt 29,00 kr. Samlet 29,00 kr.
MOBILCOVERS.DK
MAULUND A/S
CVR: 35516301
Sindalsvej 3
8240 Risskov
Oversigt over kontaktmetoder: (besvares hurtigst muligt - eller senest indenfor 24 timer på hverdage)
Her hos MOBILCOVERS.DK har du mulighed for at betale med betalingskort, MobilePay, Apple Pay, ViaBill.
Som erhverv kan du bestille via faktura efter aftale.
Store virksomheder og institutioner kan bestille via EAN-betaling.
Følgende betalingskort kan benyttes:
MOBILCOVERS.DK tager ikke noget gebyr ved køb.
Samtlige priser er inklusive moms og skatter. Priserne er dagspriser.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til support@mobilcovers.dk.
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller 2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Følgende internationale betalingskort kan benyttes:
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
OBS: Gavekort kan i øjeblikket ikke købes, men kun vindes i konkurrencer eller gennem sponsorater.
Med et gavekort til MOBILCOVERS.DK, er alle muligheder åbne for den perfekte gave. Gavekortet består af en kode og sendes elektronisk til køberens e-mailadresse indenfor 24 timer på hverdage. Gavekortet kan herefter printes ud, eller sendes videre til den person som skal modtage gavekortet. Gavekortskoden kan også skrives ned, så den kan skrives i et kort eller andet.
Handler du på vegne af en virksomhed og har du brug for andre betingelser end dem vi normalt stiller, kan vi også imødekomme disse.
Du får mulighed for at få oprettet en faktura-ordre, at bestille større antal varer end vi nødvendigvis har på lager samt at købe specialvarer udenfor vores normale sortiment.
Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til:
- eller kontakt kundeservice på:
Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.
Du bedes skrive følgende oplysninger:
Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.
Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.
Hos MOBILCOVERS.DK er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer.
MOBILCOVERS.DK tager intet gebyr for EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er netto 30 dage.
Vi tilbyder to forskellige muligheder for at oprette en EAN-bestilling.
Den første mulighed, er at oprette en bestilling på vores netbutik, på næsten samme måde som at oprette en normal ordre.
Denne mulighed kan kun benyttes såfremt vi har alle varerne på lager.
Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til:
- eller kontakt kundeservice på:
Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.
Du bedes skrive følgende oplysninger:
Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.
Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.
Hvis du har ændringer eller tilføjelser til adressen på den ordre du netop har oprettet, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice:
Hvis du ønsker at tilføje eller fjerne en vare fra den ordre du netop har oprettet, skal du hurtigst muligt stoppe ordren i at blive afsendt, ved at kontakte vores kundeservice:
Herefter skal du blot oprette en ny ordre med de korrekte varer.
Vi har som udgangspunkt svært ved for at ændre i en eksisterende ordre.
Hvis du har spørgsmål til hvilke varer du skal vælge, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på adressen her:
I Danmark er leveringstiden 1 dag på alle varer, bestilt med Ekspress Morgenlevering, Burd Delivery og DAO Pakkeshop, samt 1-2 dage med GLS medmindre andet er angivet.
Du kan altid se på din forsendelsesmetode, hvornår pakken vil blive leveret.
For Grønland, Færøerne og Island er leveringstiden 2-6 hverdage. OBS! Vi sender desværre ingen PowerBanks/Batterier hertil.
For levering til Danmark er alle priser inklusive moms og skatter.
For Grønland, Færøerne og Island, er prisen eksklusiv moms.
Ordrer til udlandet sendes med PostNord (Post Danmark).
Forsendelsesomkostninger
Ordrer under 400 kr.
Den billigste leveringsform vil altid udgøre højst 29,00 kr. pr. ordre*, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.
Ordrer over 400 kr.
Der vil altid være mindst én gratis leveringsform*, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.
*For Grønland, Færøerne og Island, er fragt prisen 89,00 kr. og vi tilbyder ikke fri fragt.
EAN-bestillinger sendes kun med GLS Erhverv - prisen for GLS Erhverv forsendelser er 39 kr. ved køb under 400 kr., og ved køb over 400 kr. koster den 9 kr.
Vi afsender ordrer alle ugens 7 dage.
Inden 12:00 (kun hverdage)
Afsendes ordrer til levering samme dag med Burd Delivery til hjemmeadresse.
Inden 17:00 (alle dage)
Afsendes ordrer til levering dagen efter med Ekspress Morgenlevering til hjemmeadresse.
Inden 22:00 (alle dage)
Afsendes ordrer til levering dagen efter i DAO Pakkeshops.
Du modtager en mail så snart vi har afsendt din ordre. Fra dette tidspunkt vil ordren som hovedregel være hos dig allerede den efterfølgende dag med Ekspress Morgenlevering eller DAO Pakkeshop.
Burd Delivery leveres samme dag, hvis ordren er afgivet inden kl. 12:00 på hverdage. Ellers leveres der den efterfølgende hverdag.
GLS leveres indenfor 1-2 dage.
Vores forsendelser i Danmark, bliver sendt med GLS og DAO (Ekspres Morgenlevering og DAO Pakkeshop) og Burd Delivery.
Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen. Du kan altid følge din pakke med track and trace, som sendes i en email eller SMS, når pakken har forladt vores lager.
Du har også mulighed for at få din forsendelse leveret til en specifik pakkeshop.
Der kan dog opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.
I andre sjældne tilfælde kan det ske at forsendelsesmetoden ændres fra eks. Ekspress Morgenlevering til DAO Pakkeshop, hvis pakkens størrelse eller vægt ikke gør hjemmelevering muligt.
Forsendelsen vil i sådanne tilfælde stadig nå frem den samme dag.
Vi sender alle danske forsendelser med dag-til-dag levering, med GLS og DAO (Ekspres Morgenlevering og DAO Pakkeshop) og Burd Delivery, så din ordre vil som hovedregel allerede være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse. Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen.
Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.
Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer.
Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), sender eks. GLS/DAO din pakke retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning.
Nej. Det er ikke muligt at bestille afhentning af varer på nuværende tidspunkt.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 100 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.
Returnering kan gøres ved at oprette en returlabel i vores returportal - se RETURVEJLEDNING herover.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Benytter du vores returportal, koster dette 39 kr. som fratrækkes det samlede beløb til returnering.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du vælger ikke at benytte vores returportal, men i stedet ønsker at benytte anden fragtløsning, så kan det betyde en højere fragtomkostning, end hvad der tilbydes igennem vores returportal.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dit cover eller andet, til en anden model end den du har, er det nemt at få det byttet til den rigtige.
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.
Det kan desværre ske at vi ved en fejl er kommet til at sende dig en forkert vare.
Hvis dette er tilfældet, skal vi nok sørge for at du får den rigtige vare så hurtig som muligt, og returporto skal vi selvfølgelig nok stå for.
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.
Vi gør hvad vi kan for at pakke alle ordrer så forsvarligt som muligt, men det er desværre ikke altid nok, så det kan ske at pakken eller kuverten får en lidt for hård behandling under forsendelsen.
Hvis din vare er knækket eller på anden måde gået i stykker ved modtagelsen, skal du blot sende en mail til os med et eller to billeder af skaden på varen.
Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice, som vil sørge for en erstatning af varen.
Eventuel returporto og ekstra porto, skal vi selvfølgelig nok stå for, så det kommer ikke til at koste dig yderligere.
Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.
Vi har gjort det så nemt og enkelt som muligt, hvis du skulle ske at fortryde dit køb.
Hvis du fortryder dit køb, har du mulighed for at sende din/dine varer retur til os, og modtage en refundering af varen/varerne. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Beløbet returneres uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
I forhold til reklamation, bør du kontakte vores kundeservice forinden.
Vores kundeservice vil være klar til at hjælpe dig, både med returnering og vejledning.
Hvis din vare var defekt ved levering - se da afsnittet ”Defekt vare ved modtagelse”
Når du handler som forbruger på MOBILCOVERS.DK har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi anbefaler at du henvender dig til vores kundeservice inden du sender det reklamerede produkt retur.
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger, i så fald du ikke har henvendt til os forinden og modtaget en returlabel.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, hvis du selv ønsker at vælge din egen fragtmetode, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvis du ellers ønsker at reklamere over en vare, uden at kontakte vores kundeservice forinden, bedes du sende varen retur til vores reklamationsafdeling.
1. Generelt
1.1. Denne persondatapolitik beskriver hvordan MOBILCOVERS.DK under selskabet MAULUND A/S, indsamler, opbevarer og behandler oplysninger om dig.
1.2. Politikken er gældende for de oplysninger, som du afgiver til os på www.mobilcovers.dk, i forbindelse med et køb hos MOBILCOVERS.DK, retter henvendelse til vores kundeservice, samt for de oplysninger vi indsamler når du besøger vores hjemmeside.
1.3. Hos MOBILCOVERS.DK er Martin Kenth Knudsen, IT-Chef, MOBILCOVERS.DK, databeskyttelsesrådgiver, samt den dataansvarlige.
Henvendelser vedrørende persondata og persondatapolitikken, rettes til:
MAULUND A/S
MOBILCOVERS.DK
Sindalsvej 3
8240 Risskov
Mail: support@mobilcovers.dk
Telefon: 93 93 66 93
2. Formål med indsamling af data og juridisk hjemmel hertil
2.1. Når du besøger MOBILCOVERS.DK, indsamler vi oplysninger om dig og din brug af hjemmesiden, f.eks. dine søgeord for at komme til siden, eller om du bruger en mobiltelefon eller bærbar computer, din IP-adresse, samt en række øvrige oplysninger om den enhed du kommer fra. Vi bruger dette data til statistik og adfærdsmønstre på MOBILCOVERS.DK, for hele tiden at forbedre kundeoplevelsen og hjemmesidens funktionalitet.
2.2. Derudover indsamler vi oplysninger om dig ved brug af cookies i forbindelse med dit besøg. Du kan læse nærmere om vores brug af cookies, i vores afsnit om cookies.
Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Se vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering.
2.3. Formålet med disse opsamlinger af data er, at det er i vores interesse at kunne give dig den bedste købs- og besøgsoplevelse på MOBILCOVERS.DK, med relevante tilbud og indhold. Desuden anvendes denne type oplysninger til at målrette markedsføring efterfølgende via remarketing gennem Google Adwords. Denne markedsføring aktiveres ved besøg og ordreafgivelse på MOBILCOVERS.DK. Remarketing vises på Instagram, Facebook og i internetbrowsere, gennem Google Display-annoncer.
Vi indsamler og behandler sådanne oplysninger i medfør af vores berettiget legitime interesse jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1 litra f, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1
2.4. Når du foretager et køb på MOBILCOVERS.DK, indsamler vi oplysninger som du selv angiver:
Formålet med denne indsamling er, at kunne levere din ordre efter dine ønsker, og i tilfælde af at der er behov for det, kunne kontakte dig med information omkring din ordre. Vi indsamler og behandler sådanne oplysninger af hensyn til opfyldelse af den aftale, som vi indgår med dig, eller af hensyn til gennemførelse af foranstaltninger, der træffes på din anmodning forud for indgåelse af en aftale jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra b, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1
2.5. Vi anvender oplysninger til at overholde de juridiske forpligtelser vi har som selskab i forbindelse med regnskabsaflæggelse, samt til at forhindre misbrug og svig.
Vi indsamler og behandler oplysninger omfattet af disse juridiske forpligtelser i medfør af persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra c-d, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1
3. Videregivelse af data til tredjepart
3.1. Dine personoplysninger videregives ikke til tredjepart, medmindre andet følger af vores persondatapolitik. Navn, adresse, e-mail, telefonnummer og ordrenummer er persondata, som videregives til den transportør, der forestår leveringen af din ordre. Vi anvender DAO Distribution og GLS som transportører.
Der er dog visse omstændigheder hvor vi påberåber os retten til, i henhold til lovgivningen, at videregive oplysninger til offentlige myndigheder. Det kan f.eks. være oplysninger til politiet, skat mv. i tilfælde af mistanke om kreditkortsvindel.
3.2. Vi samarbejder med eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysninger på vores vegne. Det kan f.eks. være udvikling af vores tekniske platform eller dataanalyse for at skabe en bedre oplevelse på MOBILCOVERS.DK. Hvor relevant og i overensstemmelse med den til enhver tid gældende databeskyttelseslovgivning indgår vi en databehandleraftale med sådanne samarbejdspartnere.
Efter et køb på MOBILCOVERS.DK, vil du modtage en invitation fra Trustpilot, som udsendes på vores vegne, til at anmelde dit køb. Det er helt op til dig, om du vil oprette en anmeldelse.
3.3. Af vores samarbejdspartnere, er nogle etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU persondataforordningens artikel 45. I det omfang vi bruger andre samarbejdspartnere, der behandler personoplysninger på vores vegne, der er etableret udenfor EU, vil det altid ske under iagttagelse af gyldige overførselsgarantier.
3.4. I tilfælde af en evt. overtagelse af virksomheden eller deltvist frasalg, vil videregivelse af personoplysninger blive håndteret efter gældende lovgivning, omkring behandling af personoplysninger i forbindelse med virksomhedsoverdragelse
4. Dine rettigheder
4.1. Som kunde har du ret til at få indsigt i hvilke oplysninger MOBILCOVERS.DK har registreret om dig, samt i hvilken forbindelse vi anvender dette data
4.2. Du har ret til at få udleveret en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. Hvis du ønsker en kopi af dine personoplysninger, skal du sende en skriftlig anmodning til support@mobilcovers.dk.
4.3. Hvis du skulle opdage, at MOBILCOVERS.DK har urigtige oplysninger omkring dig, så har du i visse tilfælde ret til at få rettet disse urigtige oplysninger. Hvis du opdager dette, så vil vi bede dig rette henvendelse til os på support@mobilcovers.dk
4.4. I nogle tilfælde har du ret til at få alle eller visse af dine personoplysninger slettet af os, f. eks. hvis du tilbagekalder dit samtykke, og vi ikke har et kvalificeret grundlag for at beholde dine personoplysninger (f.eks. hvis vi lovgivningsmæssigt er forpligtet til det). Hvis du ønsker at få slettet dine personoplysninger bedes til rette henvendelse til os via e-mail på; support@mobilcovers.dk
4.5. Du har i visse tilfælde ret til at få personoplysninger, som du selv har givet os, udleveret i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbar format og har ret til at overføre disse oplysninger til en anden dataansvarlig, såkaldt dataportabilitet. Hvis du ønsker dette bedes du kontakte os via e-mail; support@mobilcovers.dk
4.6. Du har ret til at gøre indsigelse til vores brug af data, til f.eks. markedsføring. Hvis du ikke ønsker, at vi bruger dine personoplysninger til direkte markedsføring og profilering, skal du slette dine cookies, som nævnt i punkt 5.1 nedenfor eller henvende dig til vores kundeservice
4.7. Hvis vores behandling af dine personoplysninger er baseret på et samtykke, kan du altid tilbagekalde det samtykke du har givet os, i forbindelse med en personoplysning. Det kan gøres ved at skrive til os på support@mobilcovers.dk
Du bør være opmærksom på, at din tilbagetrækning af dit samtykke ikke berører lovligheden af vores behandling, der er baseret på samtykket inden tilbagetrækningen
4.8. Hvis du ønsker at klage over behandlingen af dine personlige oplysninger, kan du kontakte os via support@mobilcovers.dk
Du kan også kontakte Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K
5. Sletning af persondata fra MOBILCOVERS.DKs side
5.1. Oplysninger indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores nyheds- og tilbudsmails slettes såfremt du trækker dit samtykke tilbage og vi ikke har anden hjemmel til fortsat behandling af dine data.
5.2. Oplysninger indsamlet ved ordreafgivelse, herunder navn, adresse, telefonnummer, mailadresse og oversigt over bestilte varer, opbevares i minimum 5 år.
5.3. Oplysninger indsamlet via Google om din adfærd på / brug af www.mobilcovers.dk slettes automatisk efter 50 måneder.
Personoplysninger, som ikke længere er nødvendige i forhold til de oplyste formål, vil blive slettet eller anonymiseret.
6. Sikkerhed
6.1. Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.
6.2. Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse
7. Ændringer og seneste opdatering
7.1. Såfremt vi ændrer i vores persondatapolitik vil vi orientere dig via en af de kommunikationskanaler du har valgt. Derudover vil du også altid kunne se den gældende persondatapolitik her.
7.2. Persondatapolitikken er senest opdateret d. 25/5 2018 (version 1)
Når du deltager i MOBILCOVERS.DK’s konkurrence, accepterer du samtidig at modtage markedsføring fra os via nyhedsbrev, Google og META samt markedsføring fra TABLETCOVERS.DK.
Du kan til hver en tid framelde dig, hvis du ikke længere ønsker at modtage markedsføring.
Betingelser ved deltagelse i konkurrencer:
Læs om vores cookie informationer her.
Hvis en butik ikke påtager sig sit lovbestemte ansvar og løser problemet relateret til et køb inden for 60 dage, træder garantien i kraft.
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.
Købsgarantien gælder for privatpersoner med adresse i Danmark. Hvis en butik ikke påtager sig sit lovbestemte ansvar og løser problemet relateret til et køb inden for 60 dage, træder garantien i kraft.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik.
Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti
For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.
Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner Købsgaranti giver altså ingen erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
Besøg PriceRunner for at se de endelige betingelser samt en liste med kategorier, der ikke er omfattet af garantien.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores hjælpsomme support på:
Mail: support@mobilcovers.dk
Tlf: 93 93 66 93
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr.
Handelsbetingelserne er senest opdateret 21/08 2024
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis du selv ønsker at stå for returneringen, og ikke ønsker at benytte vores returportal)
Til:
MOBILCOVERS.DK
Sindalsvej 3
8240 Risskov
E-mail: support@mobilcovers.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
_______________________________
_______________________________
_______________________________
Bestilt den: ____________
Modtaget den: ____________
Forbrugerens navn: _______________________________
Forbrugerens adresse: _______________________________
Forbrugerens underskrift: _______________________
Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
I en verden, hvor vi har mere og mere teknologi og gadgets, er det vigtigt at holde styr på vores ejendele. Apple har lavet en genial løsning til netop dette problem – Apple AirTag. Men hvad er Apple AirTag, og hvordan kan det hjælpe dig i din hverdag? Læs videre for at finde ud af det!Hvad er AirTag?Apple AirTag er en lille, rund sporingsenhed, der er designet til at hjælpe dig med at finde dine ting. Den kan fastgøres til nøgler, tasker, kufferter eller andre genstande, du ofte mister. Ved ...
Læs mere© 2024 MOBILCOVERS.DK. | MAULUND A/S - CVR-nr. 35516301