Kundeservice

FAQ / Spørgsmål & Svar / Kontakt

Kontakt & Generel information

Hvis du har nogle spørgsmål på hjertet kan du altid kontakte MOBILCOVERS.DK:

Vælg i de farvede bokse herover, hvilket emne din henvendelse drejer sig om, og se den hurtigste kontaktmetode.

Oversigt: (besvares hurtigst muligt - eller senest indenfor 24 timer på hverdage)

  • Specifikt for: "Adresseændring for ordre": 
    adresse@mobilcovers.dk 

  • Specifikt for: "Annullering af ordre - inden afsendelse":
    stop@mobilcovers.dk

  • Specifikt for: "Spørgsmål til levering af din ordre":
    levering@mobilcovers.dk

  • Specifikt for: "Henvendelser for erhverv":
    erhverv@mobilcovers.dk

  • Specifikt for: "Henvendelser om reklamation - defekte varer":
    rma@mobilcovers.dk

  • Generelle spørgsmål:
    support@mobilcovers.dk

  • Chatsupport: Klik her for at åbne chatten 
       Hverdage:  09:00 - 12:00
                          13:00 - 17:00
                          18:00 - 22:00
       Weekend:   09:00 - 13:00

  • Telefonsupport: 93 93 66 93 
    (09:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00 på hverdage)

    Telefontider - Travlt på telefonen

Hvis du har forslag til ændringer, nye produkter eller blot ris/ros, er du også meget velkommen til at sende en mail - det vil der blive sat stor pris på. MOBILCOVERS.DK er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis forbruger hotline, når du handler hos os.

De bedste hilsner fra
MOBILCOVERS.DK


MAULUND A/S
CVR: 35516301
Sindalsvej 3 
8240 Risskov

 

Bestilling & Betaling

Her hos MOBILCOVERS.DK har du mulighed for at betale med betalingskort, MobilePay, Apple Pay, ViaBill.
Som erhverv kan du
bestille via faktura efter aftale.
Store virksomheder og institutioner kan bestille via EAN-betaling. 

Følgende betalingskort kan benyttes:

  • Visa
  • Dankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

MOBILCOVERS.DK tager ikke noget gebyr ved køb.
Samtlige priser er inklusive moms og skatter. Priserne er dagspriser.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til support@mobilcovers.dk.

 

Gavekort

OBS: Gavekort kan i øjeblikket ikke købes, men kun vindes i konkurrencer eller gennem sponsorater.

Med et gavekort til MOBILCOVERS.DK, er alle muligheder åbne for den perfekte gave. Gavekortet består af en kode og sendes elektronisk til køberens e-mailadresse indenfor 24 timer på hverdage. Gavekortet kan herefter printes ud, eller sendes videre til den person som skal modtage gavekortet. Gavekortskoden kan også skrives ned, så den kan skrives i et kort eller andet.

- Du kan altid se saldoen på gavekortet, ved at klikke på linket i den e-mail du får, eller ved at indtaste gavekortskoden på betalingssiden.
- Du kan bruge gavekortet i kombination med betalingskort.
- Du kan bruge flere gavekort på én gang
- Der er ingen udløbsdato på gavekortet.
- Evt. resterende beløb kan refunderes, ved overførsel til en bankkonto. Hvis et beløb på gavekortet skal refunderes, kontaktes MOBILCOVERS.DK på support@mobilcovers.dk for at aftale nærmere omkring overførslen.

 

Erhverv

Handler du på vegne af en virksomhed og har du brug for andre betingelser end dem vi normalt stiller, kan vi også imødekomme disse.

Du får mulighed for at få oprettet en faktura-ordre, at bestille større antal varer end vi nødvendigvis har på lager samt at købe specialvarer udenfor vores normale sortiment.

Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til:

  • erhverv@mobilcovers.dk

- eller kontakt vores kundeservice på:

  • Mail: erhverv@mobilcovers.dk

    Chatsupport: Klik her for at åbne chatten 
        Hverdage:  09:00 - 12:00
                           13:00 - 17:00
                           18:00 - 22:00
        Weekend:   09:00 - 13:00

    Telefon: 93 93 66 93 (09:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00 på hverdage)

    Telefontider - Travlt på telefonen

Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.

Du bedes skrive følgende oplysninger: 

  • Antal + Fulde navn på produkt(er)
  • Navn på virksomhed
  • Navn på kontaktperson
  • Leveringsadresse
  • CVR-nummer
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • E-mail
  • Evt. bemærkninger til bestillingen

Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.

Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage. 
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.

 

EAN Betaling - Kommunale kunder, offentlige institutioner og store virksomheder

Hos MOBILCOVERS.DK er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer. 
MOBILCOVERS.DK tager intet gebyr for EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er netto 30 dage.

Vi tilbyder to forskellige muligheder for at oprette en EAN-bestilling.

 

Opret EAN-bestilling på MOBILCOVERS.DK

Den første mulighed, er at oprette en bestilling på vores netbutik, på næsten samme måde som at oprette en normal ordre.
Denne mulighed kan kun benyttes såfremt vi har alle varerne på lager.

  • Du tilføjer varerne til indkøbskurven og klikker på knappen ”GÅ TIL EAN-BETALING” i indkøbskurven.

    ean-betaling 
  • Herfra føres du videre til vores bestillingsformular, hvortil varerne fra din indkøbskurv vil blive overført.
  • Når alle felterne er udfyldt, klikker du på ”Godkend og afgiv EAN-bestilling”.
  • Du vil indenfor én hverdag modtage en ordrebekræftelse, hvilket sker så snart vi har behandlet bestillingen.

  

Bestilling på e-mail

Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til:

  • erhverv@mobilcovers.dk 

- eller kontakt vores kundeservice på:

  • Mail: erhverv@mobilcovers.dk

    Chatsupport: 
    Klik her for at åbne chatten 
       Hverdage:  09:00 - 12:00
                          13:00 - 17:00
                          18:00 - 22:00
       Weekend:   09:00 - 13:00

    Telefon: 93 93 66 93 (09:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00 på hverdage)

    Telefontider - Travlt på telefonen

Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.

Du bedes skrive følgende oplysninger: 

  • Antal + Fulde navn på produkt(er)
  • Navn på institution
  • Navn på kontaktperson
  • Leveringsadresse
  • EAN-nr. (13-cifret)
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • E-mail
  • Evt. bemærkninger til bestillingen

Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.

Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.

 

Kontakt os endelig for spørgsmål – vi er klar til at hjælpe
  • Mail: erhverv@mobilcovers.dk

    Chatsupport: 
    Klik her for at åbne chatten 
       Hverdage:  09:00 - 12:00
                          13:00 - 17:00
                          18:00 - 22:00
       Weekend:   09:00 - 13:00

    Telefon: 93 93 66 93 (09:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00 på hverdage)

    Telefontider - Travlt på telefonen

 

Ændring af ordre (adresse/vare)

Ændring af adresse for ordre

Hvis du har ændringer eller tilføjelser til adressen på den ordre du netop har oprettet, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice:

  • For adresse-ændring til ordre - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: adresse@mobilcovers.dk 

 

Ændring af vare/varer i ordre - inden afsendelse

Hvis du ønsker at tilføje eller fjerne en vare fra den ordre du netop har oprettet, skal du hurtigst muligt stoppe ordren i at blive afsendt, ved at kontakte vores kundeservice:

  • For stop af ordre - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: stop@mobilcovers.dk 

Herefter skal du blot oprette en ny ordre med de korrekte varer.
Vi har ikke mulighed for at ændre i en eksisterende ordre.


Hvis du har spørgsmål til hvilke varer du skal vælge, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på adressen her:

  • For spørgsmål til varer - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: support@mobilcovers.dk

    Chatsupport: Klik her for at åbne chatten
       Hverdage:  09:00 - 12:00
                          13:00 - 17:00
                          18:00 - 22:00
       Weekend:   09:00 - 13:00
     

    Telefon: 93 93 66 93 (09:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00 på hverdage)

    Telefontider - Travlt på telefonen

 

Levering

MOBILCOVERS.DK sender til Danmark, Grønland, Færøerne og Island.

I Danmark er leveringstiden 1 dag på alle varer, bestilt med Ekspress Morgenlevering, Burd Delivery og DAO Pakkeshop, samt 1-2 dage med GLS med mindre andet er angivet.
Du kan altid se på din forsendelsesmetode, hvornår pakken vil blive leveret. 

For Grønland, Færøerne og Island er leveringstiden 2-6 hverdage. OBS! Vi sender desværre ingen PowerBanks/Batterier hertil.


For levering til Danmark er alle priser inklusive moms og skatter.
For Grønland, Færøerne og Island, er prisen eksklusiv moms.

Ordrer til udlandet sendes med PostNord (Post Danmark).

Forsendelsesomkostninger

Ordrer under 400 kr.
Den billigste leveringsform vil altid udgøre højst 29,00 kr. pr. ordre, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.

Ordrer over 400 kr.
Der vil altid være mindst én gratis leveringsform, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.

 

Hvornår sendes min ordre?

Vi afsender ordrer alle ugens 7 dage.

Inden 12:00 (kun hverdage)
Afsendes ordrer til levering samme dag med Burd Delivery til hjemmeadresse.

Inden 17:00 (alle dage)
Afsendes ordrer til levering dagen efter med Ekspress Morgenlevering til hjemmeadresse.

Inden 22:00 (alle dage)

Afsendes ordrer til levering dagen efter i DAO Pakkeshops.

 

Leveringstid - Hvornår modtager jeg min ordre?

Du modtager en mail så snart vi har afsendt din ordre. Fra dette tidspunkt vil ordren som hovedregel være hos dig allerede den efterfølgende dag med Ekspress Morgenlevering eller DAO Pakkeshop.
Burd Delivery leveres samme dag, hvis ordren er afgivet inden kl. 12:00 på hverdage. Ellers leveres der den efterfølgende hverdag.
GLS leveres indenfor 1-2 dage.

Vores forsendelser i Danmark, bliver sendt med GLS, DAO (Ekspres Morgenlevering og DAO Pakkeshop) og Burd Delivery.
Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen. Du kan altid følge din pakke med track and trace, som sendes i en email eller SMS, når pakken har forladt vores lager.

Du har også mulighed for at få din forsendelse leveret til en specifik pakkeshop.
Der kan dog opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

I andre sjældne tilfælde kan det ske at forsendelsesmetoden ændres fra eks. Ekspress Morgenlevering til DAO Pakkeshop, hvis pakkens størrelse eller vægt ikke gør hjemmelevering muligt.
Forsendelsen vil i sådanne tilfælde stadig nå frem den samme dag.
 

Ordren er ikke kommet efter 2-3 hverdage – Hvad skal jeg gøre?

Vi sender alle danske forsendelser med dag-til-dag levering, med GLS, DAO (Ekspres Morgenlevering og DAO Pakkeshop) og Burd Delivery, så din ordre vil som hovedregel senest være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse. Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen.

Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.

Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer.
Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), sender eks. GLS/DAO din pakke retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning. 

  • For spørgsmål til levering af din ordre - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: levering@mobilcovers.dk 
    Husk at skrive dit ordrenummer i mailen.

 

Afhentning

Kan jeg selv afhente mine varer?

Nej. Det er ikke muligt at bestille afhentning af varer på nuværende tidspunkt.

 

Retur & Reklamation

Vi har samlet en række af de mest typiske spørgsmål og scenarier, i denne Kundeservice Guide.
Guiden har fokus på det praktiske omkring vores kundeservice. De detaljerede handelsbetingelser, finder du under vores Vilkår.
Du kan navigere v.h.a. menuen i toppen af siden.

RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering
Returkode / Returlabel.

Se mere her...

 

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 100 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.

Returnering kan gøres ved at oprette en returlabel i vores returportal - se RETURVEJLEDNING herover. 

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.  
Benytter du vores returportal, koster dette 39 kr. som fratrækkes det samlede beløb til returnering. 

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis du vælger ikke at benytte vores returportal, men i stedet ønsker at benytte anden fragtløsning, så kan det betyde en højere fragtomkostning, end hvad der tilbydes igennem vores returportal.

Ombytning - Bestilt forkert vare

Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dit cover eller andet, til en anden model end den du har, er det nemt at få det byttet til den rigtige.
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.

Du ved hvad du vil ombytte til
  1. Du skal blot lave en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt vi kan.

  2. Den forkerte vare pakkes tilbage i boblekuverten den kom i.
    I kuverten skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt skrive at varen sendes retur.

  3. Kuverten sendes til vores adresse:

    MOBILCOVERS.DK
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov




  4. Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med.

    Gave: Overførsel til anden konto
    Er varen modtaget som gave, og ønsker du pengene overført til en anden konto, bedes du vedlægge en seddel med konto – og registreringsnummer.
    Pengene vil være tilbage på kontoen indenfor 1-3 hverdage, fra vi har modtaget kuverten. Hos os skal du ikke vente flere uger på at få dine penge tilbage.


     

 

Du er i tvivl om hvad du vil ombytte til
  1. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få hjælp til at finde det rigtige:
    Mail: support@mobilcovers.dk

    Chatsupport: Klik her for at åbne chatten 
       Hverdage:  09:00 - 12:00
                          13:00 - 17:00
                          18:00 - 22:00
       Weekend:   09:00 - 13:00

    Telefon: 93 93 66 93 (09:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00 på hverdage)

    Telefontider - Travlt på Telefonen

  2. Når du har fundet den rigtige vare, skal du blot lave en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt vi kan.

  3. Den forkerte vare pakkes tilbage i boblekuverten den kom i.
    I kuverten skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt skrive at varen sendes retur.

  4. Kuverten sendes til vores adresse:

    MOBILCOVERS.DK
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov

     

  5. Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med. 

    Gave: Overførsel til anden konto
    Er varen modtaget som gave, og ønsker du pengene overført til en anden konto, bedes du vedlægge en seddel med konto – og registreringsnummer. 
    Pengene vil være tilbage på kontoen indenfor 1-3 hverdage, fra vi har modtaget kuverten. Hos os skal du ikke vente flere uger på at få dine penge tilbage.

 

Modtaget forkert vare / anden end bestilte

Det kan desværre ske at vi ved en fejl er kommet til at sende dig en forkert vare.
Hvis dette er tilfældet skal vi nok sørge for at du får den rigtige vare så hurtig som muligt, og returporto skal vi selvfølgelig nok stå for. 

  • Du skal blot kontakte vores hjælpsomme kundeservice, så får vi opklaret fejlen og sendt dig din rigtige vare.

    For henvendelser om modtagelse af forkert vare - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: rma@mobilcovers.dk
    Husk at skrive dit ordrenummer, og hvis muligt, at inkludere et billede af varen.

Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert. 

 

Defekt vare ved modtagelse

Vi gør hvad vi kan for at pakke alle ordrer så forsvarligt som muligt, men det er desværre ikke altid nok, så det kan ske at pakken eller kuverten får en lidt for hård behandling under forsendelsen.

Hvis din vare er knækket eller på anden måde gået i stykker ved modtagelsen, skal du blot sende en mail til os med et eller to billeder af skaden på varen.
Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice, som vil sørge for en erstatning af varen.

  • For henvendelser om modtagelse af defekt vare - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: rma@mobilcovers.dk
    Husk at skrive dit ordrenummer, og hvis muligt, at inkludere et billede af varen.

Eventuel returporto og ekstra porto, skal vi selvfølgelig nok stå for, så det kommer ikke til at koste dig yderligere.

 

Fortrydelse af køb

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.

Dette gøres ved at benytte vores Returvejledning (se herunder).
(Alternativt kan du selv arrangere returneringen) 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

 

RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering
Returkode / Returlabel.

Se mere her...

 

 

Fortrydelse inden ordre er afsendt

Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. 

  • For stop af ordre - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: stop@mobilcovers.dk 

Fortrydelse efter ordre er afsendt – Retur

Vi har gjort det så nemt og enkelt som muligt, hvis du skulle ske at fortryde dit køb.

  1. Varen pakkes tilbage i boblekuverten/papkassen den kom i.
    I kuverten eller papkassen skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt en kort skrive hvad der skal ske efterfølgende. Om du ønsker pengene retur, varen ikke passer eller noget helt tredje.
  2. Kuverten sendes til vores adresse:

    MOBILCOVERS.DK
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov

     

Hvis du fortryder dit køb, har du mulighed for at sende din/dine varer retur til os, og modtage en refundering af varen/varerne. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

 

  • Returnering af en hel ordre (alle varer i ordren)

    Hvis du benytter din fortrydelsesret for hele ordren, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder de leveringsomkostninger du har betalt til os, i forbindelse med dit køb.

 

  • Returnering af en del af en ordre (nogle varer i ordren)

    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får refunderet leveringsomkostningerne du har betalt til os, i forbindelse med dit køb, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Beløbet returneres uden unødig forsinkelse, efter vi har modtaget din returnering. Du modtager typisk beløbet ca. 14 dage fra du foretager returneringen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.

Dette gøres ved at benytte vores Returvejledning (se herunder).  
(Alternativt kan du selv arrangere returneringen) 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom. 

RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering
Returkode / Returlabel.

Se mere her...

  

Varens stand, når du returnerer

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Reklamation

I forhold til reklamation, bør du kontakte vores kundeservice forinden.
Vores kundeservice vil være klar til at hjælpe dig, både med returnering og vejledning.

  • For henvendelser om reklamation - kan vores kundeservice kontaktes på:
    Mail: rma@mobilcovers.dk 
    Husk at skrive dit ordrenummer, og hvis muligt, at inkludere et billede af varen.


Hvis din vare var defekt ved levering – se da afsnittet Defekt vare ved modtagelse


Når du handler som forbruger på MOBILCOVERS.DK har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi anbefaler at du henvender dig til vores kundeservice inden du sender det reklamerede produkt retur.

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger, i så fald du ikke har henvendt til os forinden og modtaget en returlabel. 

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, hvis du selv ønsker at vælge din egen fragtmetode, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Hvis du ellers ønsker at reklamere over en vare, uden at kontakte vores kundeservice forinden, bedes du sende varen retur til vores reklamationsafdeling.

  1. Varen pakkes forsvarligt i en kuvert/kasse eller andet.
    Heri vedlægges en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt kort skrive hvad reklamationen skyldes samt hvad der skal ske efterfølgende. Om du ønsker pengene retur, varen ikke passer eller noget helt tredje.
  2. Kuverten sendes til vores adresse:

    MOBILCOVERS.DK
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov 

     

 

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores hjælpsomme support på:

Mail: support@mobilcovers.dk
Tlf: 93 93 66 93

Telefontider - Travlt på telefonen

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr.

 

TIL TOPPEN