400,00 kr.
og få
Fri fragt !
Ingen varer 0,00 kr. Fragt 29,00 kr. Samlet 29,00 kr.
Returret: 100 dage • Fragt 29 kr. • Fri Fragt over 400 kr.
Ingen varer 0,00 kr. Fragt 29,00 kr. Samlet 29,00 kr.
Ombytning - Bestilt forkert vare
Modtaget forkert vare / anden end bestilte
Hvis du har nogle spørgsmål på hjertet kan du altid kontakte MOBILCOVERS.DK:
Vælg i de farvede bokse herover, hvilket emne din henvendelse drejer sig om, og se den hurtigste kontaktmetode.
Oversigt over kontaktmetoder: (besvares hurtigst muligt - eller senest indenfor 24 timer på hverdage)
Hvis du har forslag til ændringer, nye produkter eller blot ris/ros, er du også meget velkommen til at sende en mail - det vil der blive sat stor pris på. MOBILCOVERS.DK er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis forbruger hotline, når du handler hos os.
De bedste hilsner fra
MOBILCOVERS.DK
MAULUND A/S
CVR: 35516301
Sindalsvej 3
8240 Risskov
Her hos MOBILCOVERS.DK har du mulighed for at betale med betalingskort, MobilePay, Apple Pay, ViaBill.
Som erhverv kan du bestille via faktura efter aftale.
Store virksomheder og institutioner kan bestille via EAN-betaling.
Følgende betalingskort kan benyttes:
MOBILCOVERS.DK tager ikke noget gebyr ved køb.
Samtlige priser er inklusive moms og skatter. Priserne er dagspriser.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til support@mobilcovers.dk.
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller 2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Følgende internationale betalingskort kan benyttes:
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
OBS: Gavekort kan i øjeblikket ikke købes, men kun vindes i konkurrencer eller gennem sponsorater.
Med et gavekort til MOBILCOVERS.DK, er alle muligheder åbne for den perfekte gave. Gavekortet består af en kode og sendes elektronisk til køberens e-mailadresse indenfor 24 timer på hverdage. Gavekortet kan herefter printes ud, eller sendes videre til den person som skal modtage gavekortet. Gavekortskoden kan også skrives ned, så den kan skrives i et kort eller andet.
Handler du på vegne af en virksomhed og har du brug for andre betingelser end dem vi normalt stiller, kan vi også imødekomme disse.
Du får mulighed for at få oprettet en faktura-ordre, at bestille større antal varer end vi nødvendigvis har på lager samt at købe specialvarer udenfor vores normale sortiment.
Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til:
- eller kontakt kundeservice på:
Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.
Du bedes skrive følgende oplysninger:
Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.
Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.
Hos MOBILCOVERS.DK er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer.
MOBILCOVERS.DK tager intet gebyr for EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er netto 30 dage.
Vi tilbyder to forskellige muligheder for at oprette en EAN-bestilling.
Den første mulighed, er at oprette en bestilling på vores netbutik, på næsten samme måde som at oprette en normal ordre.
Denne mulighed kan kun benyttes såfremt vi har alle varerne på lager.
Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til:
- eller kontakt kundeservice på:
Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.
Du bedes skrive følgende oplysninger:
Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.
Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.
Hvis du har ændringer eller tilføjelser til adressen på den ordre du netop har oprettet, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice:
Hvis du ønsker at tilføje eller fjerne en vare fra den ordre du netop har oprettet, skal du hurtigst muligt stoppe ordren i at blive afsendt, ved at kontakte vores kundeservice:
Herefter skal du blot oprette en ny ordre med de korrekte varer.
Vi har som udgangspunkt svært ved for at ændre i en eksisterende ordre.
Hvis du har spørgsmål til hvilke varer du skal vælge, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på adressen her:
I Danmark er leveringstiden 1 dag på alle varer, bestilt med Ekspress Morgenlevering, Burd Delivery og DAO Pakkeshop, samt 1-2 dage med GLS medmindre andet er angivet.
Du kan altid se på din forsendelsesmetode, hvornår pakken vil blive leveret.
For Grønland, Færøerne og Island er leveringstiden 2-6 hverdage. OBS! Vi sender desværre ingen PowerBanks/Batterier hertil.
For levering til Danmark er alle priser inklusive moms og skatter.
For Grønland, Færøerne og Island, er prisen eksklusiv moms.
Ordrer til udlandet sendes med PostNord (Post Danmark).
Forsendelsesomkostninger
Ordrer under 400 kr.
Den billigste leveringsform vil altid udgøre højst 29,00 kr. pr. ordre*, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.
Ordrer over 400 kr.
Der vil altid være mindst én gratis leveringsform*, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.
*For Grønland, Færøerne og Island, er fragt prisen 89,00 kr. og vi tilbyder ikke fri fragt.
EAN-bestillinger sendes kun med GLS Erhverv - prisen for GLS Erhverv forsendelser er 39 kr. ved køb under 400 kr., og ved køb over 400 kr. koster den 9 kr.
Vi afsender ordrer alle ugens 7 dage.
Inden 12:00 (kun hverdage)
Afsendes ordrer til levering samme dag med Burd Delivery til hjemmeadresse.
Inden 17:00 (alle dage)
Afsendes ordrer til levering dagen efter med Ekspress Morgenlevering til hjemmeadresse.
Inden 22:00 (alle dage)
Afsendes ordrer til levering dagen efter i DAO Pakkeshops.
Du modtager en mail så snart vi har afsendt din ordre. Fra dette tidspunkt vil ordren som hovedregel være hos dig allerede den efterfølgende dag med Ekspress Morgenlevering eller DAO Pakkeshop.
Burd Delivery leveres samme dag, hvis ordren er afgivet inden kl. 12:00 på hverdage. Ellers leveres der den efterfølgende hverdag.
GLS leveres indenfor 1-2 dage.
Vores forsendelser i Danmark, bliver sendt med GLS og DAO (Ekspres Morgenlevering og DAO Pakkeshop) og Burd Delivery.
Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen. Du kan altid følge din pakke med track and trace, som sendes i en email eller SMS, når pakken har forladt vores lager.
Du har også mulighed for at få din forsendelse leveret til en specifik pakkeshop.
Der kan dog opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.
I andre sjældne tilfælde kan det ske at forsendelsesmetoden ændres fra eks. Ekspress Morgenlevering til DAO Pakkeshop, hvis pakkens størrelse eller vægt ikke gør hjemmelevering muligt.
Forsendelsen vil i sådanne tilfælde stadig nå frem den samme dag.
Vi sender alle danske forsendelser med dag-til-dag levering, med GLS og DAO (Ekspres Morgenlevering og DAO Pakkeshop) og Burd Delivery, så din ordre vil som hovedregel allerede være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse. Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen.
Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.
Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer.
Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), sender eks. GLS/DAO din pakke retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning.
Nej. Det er ikke muligt at bestille afhentning af varer på nuværende tidspunkt.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 100 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 100 dage fra modtagelse registrere, at du ønsker at fortryde dit køb.
Returnering kan gøres ved at oprette en returlabel i vores returportal - se RETURVEJLEDNING herover.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Benytter du vores returportal, koster dette 39 kr. som fratrækkes det samlede beløb til returnering.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du vælger ikke at benytte vores returportal, men i stedet ønsker at benytte anden fragtløsning, så kan det betyde en højere fragtomkostning, end hvad der tilbydes igennem vores returportal.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dit cover eller andet, til en anden model end den du har, er det nemt at få det byttet til den rigtige.
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.
Det kan desværre ske at vi ved en fejl er kommet til at sende dig en forkert vare.
Hvis dette er tilfældet, skal vi nok sørge for at du får den rigtige vare så hurtig som muligt, og returporto skal vi selvfølgelig nok stå for.
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.
Vi gør hvad vi kan for at pakke alle ordrer så forsvarligt som muligt, men det er desværre ikke altid nok, så det kan ske at pakken eller kuverten får en lidt for hård behandling under forsendelsen.
Hvis din vare er knækket eller på anden måde gået i stykker ved modtagelsen, skal du blot sende en mail til os med et eller to billeder af skaden på varen.
Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice, som vil sørge for en erstatning af varen.
Eventuel returporto og ekstra porto, skal vi selvfølgelig nok stå for, så det kommer ikke til at koste dig yderligere.
Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.
Vi har gjort det så nemt og enkelt som muligt, hvis du skulle ske at fortryde dit køb.
Hvis du fortryder dit køb, har du mulighed for at sende din/dine varer retur til os, og modtage en refundering af varen/varerne. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Beløbet returneres uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
I forhold til reklamation, bør du kontakte vores kundeservice forinden.
Vores kundeservice vil være klar til at hjælpe dig, både med returnering og vejledning.
Hvis din vare var defekt ved levering - se da afsnittet ”Defekt vare ved modtagelse”
Når du handler som forbruger på MOBILCOVERS.DK har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi anbefaler at du henvender dig til vores kundeservice inden du sender det reklamerede produkt retur.
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger, i så fald du ikke har henvendt til os forinden og modtaget en returlabel.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, hvis du selv ønsker at vælge din egen fragtmetode, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvis du ellers ønsker at reklamere over en vare, uden at kontakte vores kundeservice forinden, bedes du sende varen retur til vores reklamationsafdeling.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores hjælpsomme support på:
Mail: support@mobilcovers.dk
Tlf: 93 93 66 93
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr.
Handelsbetingelserne er senest opdateret 21/08 2024
I en verden, hvor vi har mere og mere teknologi og gadgets, er det vigtigt at holde styr på vores ejendele. Apple har lavet en genial løsning til netop dette problem – Apple AirTag. Men hvad er Apple AirTag, og hvordan kan det hjælpe dig i din hverdag? Læs videre for at finde ud af det!Hvad er AirTag?Apple AirTag er en lille, rund sporingsenhed, der er designet til at hjælpe dig med at finde dine ting. Den kan fastgøres til nøgler, tasker, kufferter eller andre genstande, du ofte mister. Ved ...
Læs mere© 2024 MOBILCOVERS.DK. | MAULUND A/S - CVR-nr. 35516301