Vilkår

 

Generelle oplysninger

Maulund Aps
CVR: 35516301
Agerbæksvej 17
Support@mobilcovers.dk (besvares indenfor 24 timer på alle hverdage i tidsrummet 9.00-15.00)
Tlf. 93 93 66 93 (i tidsrummet 13.00-15.00)

 

Betaling

Her på MOBILCOVERS.DK foregår alle betalinger med kreditkort. 
P.t. accepteres Visa-Dankort, Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.
MOBILCOVERS.DK tager ikke noget gebyr ved kreditkortkøb.
Samtlige priser er inklusive moms og skatter. Priserne er dagspriser.
Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til support@mobilcovers.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

 

EAN betaling – kommunale kunder og offentlige institutioner

Hos MOBILCOVERS.DK er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer. 
MOBILCOVERS.DK tager intet gebyr for EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er på løbende måned +30 dage.

Vi tilbyder to forskellige muligheder for at oprette en EAN-bestilling.

 

Opret EAN-bestilling på MOBILCOVERS.DK

Den første mulighed, er at oprette en bestilling på vores netbutik, på næsten samme måde som at oprette en normal ordre.
Denne mulighed kan kun benyttes såfremt vi har alle varerne på lager.

  • Du tilføjer varerne til indkøbskurven og klikker på knappen ”GÅ TIL EAN-BETALING” i indkøbskurven.

  • Herfra føres du videre til vores bestillingsformular, hvortil varerne fra din indkøbskurv vil blive overført.
  • Når alle felterne er udfyldt, klikker du på ”Godkend og afgiv EAN-bestilling”.
  • Du vil indenfor én hverdag modtage en ordrebekræftelse, hvilket sker så snart vi har behandlet bestillingen.

  

    Bestilling på e-mail

    Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til support@mobilcovers.dk eller kontakt kundeservice på telefon +45 93 93 66 93.

    Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.

    Du bedes skrive følgende oplysninger: 

    • Antal + Fulde navn på produkt(er)
    • Navn på institution
    • Navn på kontaktperson
    • Leveringsadresse
    • EAN-nr. (13-cifret)
    • Telefonnummer til kontaktperson
    • E-mail
    • Evt. bemærkninger til bestillingen

    Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.

    Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
    På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.

    Kontakt os endelig for spørgsmål – vi er klar til at hjælpe.

    Telefon: +45 93 93 66 93
    E-mail: support@mobilcovers.dk

     

    Gavekort

    Med et gavekort til MOBILCOVERS.DK, er alle muligheder åbne for den perfekte gave. Gavekortet består af en kode og sendes elektronisk til køberens e-mailadresse indenfor 24 timer på hverdage. Gavekortet kan herefter printes ud, eller sendes videre til den person som skal modtage gavekortet. Gavekortskoden kan også skrives ned, så den kan skrives i et kort eller andet.
    - Du kan altid se saldoen på gavekortet, ved at klikke på linket i den e-mail du får, eller ved at indtaste gavekortskoden på betalingssiden.
    - Du kan bruge gavekortet i kombination med betalingskort.
    - Du kan bruge flere gavekort på én gang
    - Der er ingen udløbsdato på gavekortet.
    - Evt. resterende beløb kan refunderes, ved overførsel til en bankkonto. Hvis et beløb på gavekortet skal refunderes, kontaktes MOBILCOVERS.DK på support@mobilcovers.dk for at aftale nærmere omkring overførslen.

     

    Levering

    I Danmark benytter er det muligt at få tilsendt med Post Danmark, GLS eller DAO (Ekspres Morgenlevering). Dette vælges under oprettelsen af ordren.
    Ordrer til udlandet sendes med Post Danmark. 

     

    Leveringsform og forsendelsesomkostninger


    Ordrer under 200 kr.

    Den billigste leveringsform vil altid udgøre højst 25,00 kr. pr. ordre, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
    Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.

    Ordrer over 200 kr.
    Der vil altid være mindst én gratis leveringsform, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK
    Den specifikke pris på hver enkelt af de øvrige leveringsformer, er alt afhængig af hvilken leveringsform der benyttes, samt ordrens sammensætning.

     

    Hvornår bliver min ordre sendt?

    Vi afsender ordrer alle hverdage og søndage.
    Hvis du laver en ordre inden kl 17:00 om søndagen og på hverdage bliver den derfor sendt samme dag.
    For at være sikker på at ordren afsendes om søndagen, skal fragtmetoden være:
    Ekspress Morgenlevering

    Hvis du laver en ordre på en helligdag eller om lørdagen, bliver ordren sendt den efterfølgende hverdag eller søndag.

     

    MOBILCOVERS.DK sender til Danmark, Norge, Sverige, Grønland, Færøerne og Island.

    I Danmark er leveringstiden 1-2 hverdage på alle varer, med mindre andet fremgår. 

    For Sverige er leveringstiden 1-3 hverdage.
    For Norge er leveringstiden 2-3 hverdage.
    For Grønland, Færøerne og Island er leveringstiden 2-6 hverdage.

    For levering til Danmark og Sverige, er alle priser inklusive moms og skatter. For Norge, Grønland, Færøerne og Island, er prisen eksklusiv moms. Fragtomkostningerne udgør 25,00 kr. pr. ordre, uanset antal varer i ordren, eller hvis den deles op i flere forsendelser af MOBILCOVERS.DK  - dog kun for ordrer under 200 kr.

     

    Ordren er ikke kommet efter 1-2 hverdage – hvad skal jeg gøre?

    Vi sender alle danske forsendelser med Post Danmark, GLS eller DAOs (Ekspres Morgenlevering) dag-til-dag levering, så din ordre vil som hovedregel allerede være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse, hvis ikke andet er angivet.
    Det sker dog sjældne gange at leveringen bliver én hverdag forsinket. Dette sker heldigvis meget få gange.

    Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.

    Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer.
    Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), bliver din pakke sendt retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning. 

    • Vores kundeservice kan kontaktes på:
      Mail: support@mobilcovers.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
      Telefon: 93936693 (i tidsrummet 13:00 – 15:00 på hverdage)

     

    Hvis varen er beskadiget ved levering

    Hvis varen beskadiges eller forsvinder under transporten er MOBILCOVERS.DK betalingsansvarlig. Vi opfordrer til at du kontakter os inden 14 dage, hvorefter en løsning vil blive fundet. Se under "Retur & Reklamation"

     

    Fortrydelsesret 

    Fortrydelse inden ordren er afsendt

    Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. 

    • Vores kundeservice kan kontaktes på:
      Mail: support@mobilcovers.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
      Telefon: 93936693 (i tidsrummet 13:00 – 15:00 på hverdage)
    Fortrydelse efter ordren er afsendt

    Julen 2016 - Fortrydelsesret til og med 1. februar 2017.
    I forbindelse med julen 2016, gælder en ekstra udvidet fortrydelsesret på alle ordrer foretaget i perioden fra og med 1. november 2016 til og med 23. december 2016. Dette gælder alle ordrer, julegave eller ej.
    Denne udviddede fortrydelsesret gør at alle ordrer foretaget i perioden, har fortrydelsesret til og med 1. februar 2017.

    Du skal inden d. 1. februar 2017 give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved support@mobilcovers.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om

     

    Returnering

    Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

    Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.)

    Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 80 DKK.

    Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

    Varens stand, når du sender den retur

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

    Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

     

    Tilbagebetaling af købsbeløbet

    Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

    Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

    Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden udløbet af fortrydelsesfristen tilbagesende eller tilbagelevere varen til nedenstående adresse:

    MauLund ApS
    MOBILCOVERS.DK
    Agerbæksvej 17
    8240 Risskov

    Du anbefales dog at skrive til support@mobilcovers.dk, for derigennem at få bekræftet at retursagen godkendes.

    Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. (Tilføj evt.:”mod forudgående aftale.”)

    Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

    Er varen beskadiget ved levering?

    Hvis din vare er beskadiget ved levering, får du den selvfølgelig erstattet - Send en mail til support@mobilcovers.dk med uddybende beskrivelse af skaden og vedhæft gerne et billede. Du vil derefter få svar vedrørende leveringen af en ny.

     

    Reklamationsret

    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

    Når du handler som forbruger på MOBILCOVERS.DK har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

    Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

    Varen sendes til:

    MauLund ApS
    MOBILCOVERS.DK
    Agerbæksvej 17
    8240 Risskov

    Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

    Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

     

    Persondatapolitik

    For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

    Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

    Personoplysningerne registreres hos MauLund Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

    Den dataansvarlige på MOBILCOVERS.DK er Bjarke Mailund Thomsen, CEO, MOBILCOVERS.DK

    Den eneste tredjepart som MOBILCOVERS.DK afgiver ordreoplysninger til, er Trustpilot, som benytter mailadressen til at sende en invitation om at anmelde os på Trustpilot.dk
    Der ud over videregives eller sælges der på ingen måde oplysninger fra MOBILCOVERS.DK videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
    Som registreret hos MauLund ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til support@mobilcovers.dk

     

    Klageadgang

    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores hjælpsomme support på:

    Mail: support@mobilcovers.dk
    Tlf: 93-93-66-93

    Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby – kfst.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. MOBILCOVERS.DK er e-mærket, og du kan derfor vælge at benytte dig af e-mærkets gratis Sagsbehandling. Når du har handlet på en e-mærket webshop er du desuden omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse. Læs mere på emærket.dk eller ring på tlf. 44858590. Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

    Handelsbetingelserne er senest opdateret (30.08.2016)

     

    Standardfortrydelsesformular

    (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

     

    Til:

    MOBILCOVERS.DK
    Agerbæksvej 17
    8240 Risskov
    E-mail: support@mobilcovers.dk 

    Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

    ______________________________________________________________________________________

     

    Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

     

    Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

     

    Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

     

    Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

    (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

    TIL TOPPEN