Kundeservice

FAQ / Spørgsmål & Svar / Kontakt

Kontakt

Hvis du har nogle spørgsmål på hjertet kan du altid kontakte MOBILCOVERS.DK på:

SUPPORT@MOBILCOVERS.DK
- (Besvares alle hverdage indenfor 24 timer)

Eller

Tlf. 93936693
- (I tidsrummet 13:00 - 15:00 på hverdage) 

Hvis du har forslag til ændringer, nye produkter eller blot ris/ros, er du også meget velkommen til at sende en mail - det vil der blive sat stor pris på. MOBILCOVERS.DK er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis forbruger hotline, når du handler hos os.

De bedste hilsner fra
MOBILCOVERS.DK

 

 

Retur & Reklamation

Vi har samlet en række af de mest typiske spørgsmål og scenarier, i denne Kundeservice Guide.
Guiden har fokus på det praktiske omkring vores kundeservice. De detaljerede handelsbetingelser, finder du under vores Vilkår.
Du kan navigere v.h.a. menuen i toppen af siden.

Post Danmark - Mobilporto
Til returforsendelser kan du med fordel bruge Post Danmarks Mobilporto App, så du kan få frimærke-porto fra din mobil.
Du kan finde app'en i henholdsvis: 
Apple App Store, Google Play Butik og Windows Phone Market

 

Bestilt en forkert vare - Ombytning

Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dit cover eller andet, til en anden model end den du har, er det nemt at få det byttet til den rigtige.
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.

Hvis du ved præcis hvilken vare du vil have ombyttet til
    1. Du skal blot lave en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt vi kan.
    2. Den forkerte vare pakkes tilbage i boblekuverten den kom i.
      I kuverten skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt skrive at varen sendes retur.
    3. Kuverten sendes med frimærker til vores adresse:

      MOBILCOVERS.DK
      Agerbæksvej 17
      8240 – Risskov

    4. Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med. Hvis du ønsker pengene overført til en anden konto, bedes du vedlægge en seddel med konto – og registreringsnummer.
      Pengene vil være tilbage på kontoen indenfor 1-3 hverdage, fra vi har modtaget kuverten. Hos os skal du ikke vente flere uger på at få dine penge tilbage.

     

    Hvis du er i tvivl om hvilken vare du vil have ombyttet til
      1. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få hjælp til at finde det rigtige:
        Mail: support@mobilcovers.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
        Telefon: 93936693 (i tidsrummet 13:00 – 15:00 på hverdage)
      2. Når du har fundet den rigtige vare, skal du blot lave en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt vi kan.
      3. Den forkerte vare pakkes tilbage i boblekuverten den kom i.
        I kuverten skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt skrive at varen sendes retur.
      4. Kuverten sendes med frimærker til vores adresse:

        MOBILCOVERS.DK
        Agerbæksvej 17
        8240 – Risskov

      5. Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med. Hvis du ønsker pengene overført til en anden konto, bedes du vedlægge en seddel med konto – og registreringsnummer.
        Pengene vil være tilbage på kontoen indenfor 1-3 hverdage, fra vi har modtaget kuverten. Hos os skal du ikke vente flere uger på at få dine penge tilbage.

       

       

      Du har modtaget en anden vare end den bestilte

      Det kan desværre ske at vi ved en fejl er kommet til at sende dig en forkert vare.
      Hvis dette er tilfældet skal vi nok sørge for at du får den rigtige vare så hurtig som muligt, og returporto skal vi selvfølgelig nok stå for. 

      • Du skal blot kontakte vores hjælpsomme kundeservice, så får vi opklaret fejlen og sendt dig din rigtige vare.
        Vores kundeservice kan kontaktes på:
        Mail: support@mobilcovers.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
        Telefon: 93936693 (i tidsrummet 13:00 – 15:00 på hverdage)

      Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert. 

       

      Varen var defekt ved modtagelse

      Vi gør hvad vi kan for at pakke alle ordrer så forsvarligt som muligt, men det er desværre ikke altid nok, så det kan ske at pakken eller kuverten får en lidt for hård behandling under forsendelsen.

      Hvis din vare er knækket eller på anden måde gået i stykker ved modtagelsen, skal du blot sende en mail til os med et eller to billeder af skaden på varen.
      Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice, som vil sørge for en erstatning af varen.

      Eventuel returporto og ekstra porto, skal vi selvfølgelig nok stå for, så det kommer ikke til at koste dig yderligere.

       

      Fortrydelse af køb

      Julen 2016 - Fortrydelsesret til og med 1. februar 2017.
      I forbindelse med julen 2016, gælder en ekstra udvidet fortrydelsesret på alle ordrer foretaget i perioden fra og med 1. november 2016 til og med 23. december 2016. Dette gælder alle ordrer, julegave eller ej.
      Denne udviddede fortrydelsesret gør at alle ordrer foretaget i perioden, har fortrydelsesret til og med 1. februar 2017.

      Du skal inden d. 1. februar 2017 give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via support@mobilcovers.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

       

      Fortrydelse inden ordre er afsendt

      Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. 

      • Vores kundeservice kan kontaktes på:
        Mail: support@mobilcovers.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
        Telefon: 93936693 (i tidsrummet 13:00 – 15:00 på hverdage)

      Fortrydelse efter ordre er afsendt – Returnering af vare

      Vi har gjort det så nemt og enkelt som muligt, hvis du skulle ske at fortryde dit køb.

      1. Varen pakkes tilbage i boblekuverten/papkassen den kom i.
        I kuverten eller papkassen skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt en kort skrive hvad der skal ske efterfølgende. Om du ønsker pengene retur, varen ikke passer eller noget helt tredje.
      2. Kuverten sendes med frimærker til vores adresse:

        MOBILCOVERS.DK
        Agerbæksvej 17
        8240 – Risskov

      Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med. Hvis du ønsker pengene overført til en anden konto, bedes du vedlægge en seddel med konto – og registreringsnummer.
      Pengene vil være tilbage på kontoen indenfor 1-3 hverdage, fra vi har modtaget kuverten. Hos os skal du ikke vente flere uger på at få dine penge tilbage.

       

      Læs mere under Vilkår

        

      Reklamation

      I forhold til reklamation, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice forinden.

      Hvis din vare var defekt ved levering – se da under afsnittet ”Varen var defekt ved modtagelse”

      Hvis du ellers ønsker at reklamere over en vare, bedes du sende den retur til vores reklamationsafdeling.

      1. Varen pakkes forsvareligt i en kuvert/kasse eller andet.
        Heri vedlægges en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt kort skrive hvad reklamationen skyldes samt hvad der skal ske efterfølgende. Om du ønsker pengene retur, varen ikke passer eller noget helt tredje.
      2. Kuverten sendes med frimærker til vores adresse:

        MOBILCOVERS.DK
        Agerbæksvej 17
        8240 – Risskov 

       

      Levering

      MOBILCOVERS.DK sender til Danmark, Norge, Sverige, Grønland, Færøerne og Island.

      I Danmark er leveringstiden 1-2 hverdage på alle varer, med mindre andet fremgår. 

      For Sverige er leveringstiden 1-3 hverdage.
      For Norge er leveringstiden 2-3 hverdage.
      For Grønland, Færøerne og Island er leveringstiden 2-6 hverdage.


      For levering til Danmark og Sverige, er alle priser inklusive moms og skatter.
      For Norge, Grønland, Færøerne og Island, er prisen eksklusiv moms.

       

      Hvornår bliver min ordre sendt?

      Vi afsender ordrer alle hverdage og søndage.
      Hvis du laver en ordre inden kl 17:00 om søndagen og på hverdage bliver den derfor sendt samme dag.
      For at være sikker på at ordren afsendes om søndagen, skal fragtmetoden være:
      Ekspress Morgenlevering

      Hvis du laver en ordre på en helligdag eller om lørdagen, bliver ordren sendt den efterfølgende hverdag eller søndag.

       

      Hvor lang tid tager det før jeg har min ordre?

      Du modtager en mail så snart vi har afsendt din ordre. Fra dette tidspunkt vil ordren som hovedregel være hos dig allerede den efterfølgende hverdag.
      Vores forsendelser i Danmark, bliver sendt med Post Danmark, GLS og DAO.
      Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen. Du kan altid følge din pakke med track and trace, som sendes i en email eller SMS, når pakken har forladt vores lager.

       

      Ordren er ikke kommet efter 1-2 hverdage – Hvad skal jeg gøre?

      Vi sender alle danske forsendelser med dag-til-dag levering, med Post Danmark, GLS og DAO, så din ordre vil som hovedregel allerede være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse. Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen.

      Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.

      Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer.
      Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), sender eks. Post Danmark/GLS/DAO din pakke retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning. 

      • Vores kundeservice kan kontaktes på:
        Mail: support@mobilcovers.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
        Telefon: 93936693 (i tidsrummet 13:00 – 15:00 på hverdage)

       

      Afhentning

      Kan jeg selv afhente mine varer?

      Nej. Det er ikke muligt at bestille afhentning af varer på nuværende tidspunkt.

       

       

      EAN Betaling - Kommunale kunder, offentlige institutioner og store virksomheder

      Hos MOBILCOVERS.DK er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer. 
      MOBILCOVERS.DK tager intet gebyr for EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er netto 30 dage.

      Vi tilbyder to forskellige muligheder for at oprette en EAN-bestilling.

       

      Opret EAN-bestilling på MOBILCOVERS.DK

      Den første mulighed, er at oprette en bestilling på vores netbutik, på næsten samme måde som at oprette en normal ordre.
      Denne mulighed kan kun benyttes såfremt vi har alle varerne på lager.

      • Du tilføjer varerne til indkøbskurven og klikker på knappen ”GÅ TIL EAN-BETALING” i indkøbskurven.

      • Herfra føres du videre til vores bestillingsformular, hvortil varerne fra din indkøbskurv vil blive overført.
      • Når alle felterne er udfyldt, klikker du på ”Godkend og afgiv EAN-bestilling”.
      • Du vil indenfor én hverdag modtage en ordrebekræftelse, hvilket sker så snart vi har behandlet bestillingen.

       

       

        Bestilling på e-mail

        Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til support@mobilcovers.dk eller kontakt kundeservice på telefon +45 93 93 66 93.

        Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.

        Du bedes skrive følgende oplysninger: 

        • Antal + Fulde navn på produkt(er)
        • Navn på institution
        • Navn på kontaktperson
        • Leveringsadresse
        • EAN-nr. (13-cifret)
        • Telefonnummer til kontaktperson
        • E-mail
        • Evt. bemærkninger til bestillingen

        Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.

        Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
        På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.

         

        Kontakt os endelig for spørgsmål – vi er klar til at hjælpe.

        Telefon: +45 93 93 66 93
        E-mail: support@mobilcovers.dk

         

          TIL TOPPEN